Retur, bytte og reklamasjon

Noe som ikke passet? Slik gjør du en retur!

Du kan returnere varer gratis i alle våre fysiske ONLY-butikker slik:

  • Ta med varene og kvitttering/ordreseddel til valgfri ONLY-butikk.
  • Har du betalt med Klarna? Husk å meld retur i Klarna-appen eller på deres nettside. Din faktura blir pauset, og korrigert med rett beløp etter retur. Korrigering av faktura kan ta 7 dager.

Ved retur via post fyller du ut returskjemaet du fikk med i pakken din, og bestiller fraktseddel via vår returportal HER.

    • Lever returpakken med returskjema innen 30 dager etter mottakelse av vare(r) på et PostNord-kontor. 
    • Vi har ikke et system for bytte av varer, så om du vil bytte til en annen størrelse eller produkt, må du legge inn en ny bestilling, eller gjøre bytte i en av våre butikker.
    • Du betaler selv for returavgiften via post - den trekkes fra din etterbetaling.
    • Har du betalt med Klarna? Husk å meld retur i Klarna-appen din, eller på deres nettside. Din faktura blir da pauset, og korrigert med rett beløp 7 dager etter vi mottar din retur.
    • De må også sendes med fraktetiketten du får i returportalen vår, og ikke sendes ved en annen fraktmetode.

Ved reklamasjon ber vi deg sende henvendelse, gjerne med bilder og beskrivelse, til osnkundeservice@bestseller.com for hjelp. OBS! Bruksskader som nupping osv. regnes ikke som reklamasjon. 

OBS! Alle varer må returneres i original tilstand. Dvs. prisetiketter, forpakning, o.l. må være på varen, slik du fikk den.