Retur, bytte og reklamasjon

Noe som ikke passet? Slik gjør du en retur!

Du kan returnere varer gratis i alle våre fysiske ONLY-butikker slik:

  • Ta med varene og kvitttering/ordreseddel til valgfri ONLY-butikk.
  • Har du betalt med Klarna? Husk å meld retur i Klarna-appen eller på deres nettside. Din faktura blir pauset, og korrigert med rett beløp etter retur. Korrigering av faktura kan ta 7 dager.

Ved retur via post fyller du ut returskjemaet du fikk med i pakken din, og bestiller fraktseddel via vår returportal HER.

    • Lever returpakken med returskjema innen 30 dager etter mottakelse av vare(r) på et PostNord-kontor. 
    • Vi har ikke et system for bytte av varer, så om du vil bytte til en annen størrelse eller produkt, må du legge inn en ny bestilling, eller gjøre bytte i en av våre butikker.
    • Du betaler selv for returavgiften via post - den trekkes fra din etterbetaling.
    • Har du betalt med Klarna? Husk å meld retur i Klarna-appen din, eller på deres nettside. Din faktura blir da pauset, og korrigert med rett beløp 7 dager etter vi mottar din retur.
    • De må også sendes med fraktetiketten du får i returportalen vår, og ikke sendes ved en annen fraktmetode.

Ved reklamasjon ber vi deg sende henvendelse, gjerne med bilder og beskrivelse, til kundeservicemailen vår for hjelp. OBS! Bruksskader som nupping osv. regnes ikke som reklamasjon. 

Alle varer må returneres i original tilstand. Dvs. prisetiketter, forpakning, o.l. må være på varen, slik du fikk den.